Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.

Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]

Witaj na stronie GRUPY BRANZO. Zapraszamy do wspólpracy

Zmień język:
powróć do poprzedniej zakładki Strona główna

ŚWIAT WG. JULIUSZA VERNE'A

OFERTA NIE JEST JUŻ W SPRZEDAŻY

Była to nasza kolejna wystawa tematyczna po „TAJEMNICACH EGIPTU” realizaowana w 100% przez naszą firmę i przygotowywana specjalnie do ekspozycji w prestiżowych centrach handlowych i obiektach kulturalnych.

Tym razem proponujaliśmy najciekawsze naszym zdaniem plastyczne wątki wybrane z 8 powieści znanego francuskiego pisarza Juliusza Verne (1828-1905) klasyka literatury fantastyczno-naukowej, podróżniczej oraz powieści geograficznych i historycznych.

Bogactwo tematów i form zawarte w jego literaturze przytłacza nawet współczesnych odbiorców doby Internetu, a tematyka odkryć prekursora nowinek technicznych wyprzedzających na kartach swych powieści faktyczne dokonania ludzkości, inspiruje zarówno najmłodszych jak i dojrzałych widzów.

Nie trzeba być czytelnikiem J. Verne by zachwycić się łodzią podwodną, maszyną latającą, podniebną eskapadą w malutkim koszu balonem, czy wyprawą do wnętrza Ziemii.  Świat Juliusza oparty na bajecznej wyobraźni wspartej zdobyczami techniki wciąż inspiruje i zachwyca. To bajka, która kwitnie w dziecięcych umysłach i stale drzemie w marzeniach dorosłych.

Skalę dokonań potwierdza fakt, że jego utwory zostały przetłumaczone na ponad 90 języków obcych!

Przygotowano następujace tematyczne wyspy:

SŁONIOWY TRAMWAJ z powieści "Parowy dom" 

BALON  z powieści "Pięć tygodni w balonie"

NAUTILIUS z powieści „20.000 mil podmorskiej żeglugi"

GROZA z powieści "Pan Świata"

ZEGLUJACA RYKSZA z powieści „Przypadki pewnego Chińczyka"

ZIEMIA z powieści „Podróż do wnętrza Zimi" 

POCISK RAKIETA z powieści "Z Ziemi na Księżyc

GABINET jako miejsce pracy autora i prezentacji jego osoby.

Wystawa wzbogacona była o manualne punkty interakcji dla najmłodszych: peryskop, gry sprawnościowe oraz punkt audio z prezentacją fragmentów powieści. 

 

 

 

Zaufali nam:

logo1.jpg logo1 - Kopia (2).jpg